braigdag

Jag är typ sjuk. näsan rinner HELA tiden även att jag snyter mig HELA tiden! *suck* och huvudvärk från o till.. uschanimej!

Men trots det var det braig dag idag, särskilt eftermiddan! :D
Bankärende med projektarbetet med bästaste sara och en runda på stan. Sen blev det mys hemma hos henne, tv "tittande" och läsande av bok, (ljudet av ditt hjärta, twilight-serie, som båda har samma bok) haha osocial men heelt lovely<3
En sak som är lite, rolig och sjuk, jag stog i omklädningsrúmmet när sara mötte mig på stan idag och så gick hon och kollade lite på kläder. när hon hade hittat lite hon skulle prova kom hon tillbaka och då visade det sig att vi tagit exakt samma sorts tröja! av alla kläder! haha, hur lyckas vi? och båda hade målat naglarna, vilket inte händer så himla ofta! (genomskinligt, blankt nagelack typ..)
lika? ibland så ja! <33

nu ska jag kolla på lite brothers and sisters tror jag, ha det lovely!
/ R

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det var verkligen konstigt! Men vi är INTE lika. Fattar inte varför vissa tror att vi är systrar, till och med tvillingar :/ Men vi tänker typ likadant haha :D

2009-01-23 @ 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0