fast i parkeringsruta!

hej människor :D
Idag var det prov i engelska B på morgonen. gick inte jättebra om jag säger så. hehe. men nåja. palla skola! skoltrött som bara den! (trots att jag knappt har nåt alls)
Men fick ju iaf träffa hane och snoffe :D Går inte att inte skratta med er! grät av skratt i matsalen idag, både jag och sofie! haha, och kommer inte ens ihåg varför...
Fick ha bilen idag :D det värsta var bara när jag skulle backa ut vid hamnen och åka så var det ett gult litet hus ivägen! jag kom inte ut för hur jag en gjorde var jag bara cm ifrån det med sidan (backspegeln åkte till och med in i det en gång!) haha, men som tur var var sofie där och räddade mig!

Nu har jag suttit lite i PS och fixat en header till sofia (http://sofiataubert.devote.se) :D kuulligt! hoppas du blev nöjd!


min lille kisse kom och satte sig precis på mina läxor, när jag pluggade i morse inför provet, tigga uppmärksamhet kan hon minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0