Kreativum och massa idag!

go´kväller!
Jag är trötttrötttrött nu! lång dag idag blev det.

Först kreativum med hästöskolan, kuligt, även en del för äldre ;) haha
Sen blev det direkt till friskis och ha juniorpass. Gick nog bra, eller sådär. Vissa rörelser var lite för svåra tror jag så ska nog ändra lite. sen var det bara typ 4 barn på passet, men var ju första gången så kommer förhoppningsvis fler nästa gång :P
Och efter detta var det att snabbt duscha och sedan in till stan på svepet-planering. Väl inne i stan fick jag ju ännu ett problem, fickparkering! gick inget vidare och styrservon, eller nåt sånt, krånglade. haha, kaos! FY säger jag bara! Jag tänker banne mig öva på fickparkering, ska blir bra på det!

nu sitter jag här hemma, nästan precis kommit hem, och är helt utamattad..
Ska gå och läsa lite och vänta på att mamma o pappa vill bli hämtade i Lyckeby.

Ha det wonderful! /R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0