school time!

Idag har jag varit lite vuxen! haha
jag har kört bil, handlat mat och lagat, betalt tapet till fondväggen och till och med lyckats fickparkera alldeles själv!! (fast fick göra om det några gånger ;) haha!)
Vuxenpoäng till mig!

Blev även fika med hane och sofie :D übermys<3

Skolan började idag, lovet är över! :(
Men bara en termin kvar! Scary!
Schemat för vårterminen är underbart... har bara en lektion varje måndag,onsdag och fredag! och så vidare.. soft? oohhjja!
Men imonn går jag ut på praktik.
hästöskolan klass 2, i 6 veckor framåt.. Håller tummarna på att det blir skoj :D

Nu ska jag gå och läsa "när jag hör din röst", andra boken i twighlight serien! brabrabra!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0