torsdag

hejhopp
då har ännu en vecka på praktiken gått, och denna vecka var jag själv med klassen ett par ggr. Gick bra faktiskt :) för det mesta iaf ;D haha, några som inte alltid ville lyssna på en men ja, gick ändå heelt okeey!


Jobbat idag och igår, jobbigt. Man kommer ju lite i "oform" när man jobbar och sen går det nån vecka och så.. och idag var jag så sjukt trött och förvirrad, haha. och täpt i näsan så typ halvdöd! hehe men jovars, pengar blire :D

Morgondagen vet jag inte hur den blir, skulle arbetat med projektarbetet med sara men nu var det så att hennes farmor fyller år så blir inter så.. hm:P kanske blir en runda till street :D
Lördag blir det jobb och sen sova hos sara :D och
 söndag = projektarbete!
Ja, en fullpackad helg helt enkelt ;)


Mina kompisar är bäst<3
PUSS på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0