tröttopanik

jag är trött idag!
har precis sovit i nån timme framför tv:n!

Första dan på praktiken, helt okey :D
Började 8 och slutade typ 13.30, hjälpt barn med massa stavningar och matte! 1-5 gångertabellen
Men har panik nu, för hade totalt glömt bort att jag har i-val imonn på förmiddagen! Så praktikplatesen tror ju att jag ska komma och räknar med mig! men gaahh! och jag "jobbar" ju bara till 12 imonn så det är ju ingen mening med att gå dit efter lektíonen... får väl ta och ringa dem

wellwell, nu ska jag gå och jobba på mitt juniorpass jag ska hålla i nu i höst.
nån som har bra förslag på vad en 7-14 åring lyssnar på??
/R

ps. jag är så himla fotosugen! vill fota! ge mig en systemare någon!!? ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0