söndag

jobbet idag gick hyfsat, lugnt största delen, några ruscher då och då annars så lugnt, skönt!

För övrigt har jag nu fixat klart jasses present, blir nog kanon hoppas vi på! :D
Sitter och planerar lite inför morgondagen och är lite halvt nervös!
Jag ska nämligen vara själv med klass 2 tjugo minuter först på morgonen och sedan på eftermiddan!Läraren dem brukar ha är nämligen borta denna vecka.. och det är jag o en till som har 2:orna imonn och sen kommer även en vikarie tisda, onsdag o torsdag... hoppas dem inte löper amok (eller vad det nu heter, haha) utan lyssnar på en ;D
Morgonen vet jag vad dem ska göra och så, men eftermiddan måste jag funderar mer på.. hm. nåja, håll tummarna för mig!
/R


Everyone wants to feel like someone cares,
Someone to love with my life in their hands,
There's gotta be somebody for me out there


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0