torsdag

tjoo!
Ännu en praktikdag idag då, och nu börjar barnen vara sådär gulliga och ge en kramar och prata lite mer ;D men också jobbigare och klägningare! haha, ne men inte för att dem varit fega och så innan men jaja, lite roligare nu iallafall för nu kan man ju också alla namn och börjar lära känna dem :)

Nåja, imonn blir det i-val och sen heelg :D
Kvällen blir det svepet och u-samling och helgen består av: Jobb!!

Shopping på eftermiddan med lollo och en liten stund emelie också, trevlig trevligt! :D
Blev ett par byxor, jeans som jag kollat på läänge och så vr dem på rea, och öronhängen. fick faktiskt min lön idag så kände mig att jag kunde faktiskt unna mig detta efter allt slit ;D


ska gå och läsa nu, ännu igen. var längesen man fastnade såhär för en bok så man bara villvill läsa!
kan ju ännu en gång rekommendera twilight böckerna!
Ha det naajs / R

Kommentarer
Postat av: Sara

Gaah Rebecka! Jag som tänkt att vi skulle plugga projektarbetet i helgen! Asså ärligt, kan du inte säga till Charlene att du inte kan jobba så mycket i februari nu innan det är för sent. Jag har sagt att jag inte vill ha några tider innan den 23.. Vi måste!!

2009-01-15 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0