ikea

tjoo
Idag har jag varit på ikea med mamma! :D hittade nästan allt jag skulle, saknade bara en bokhylla...
men blev iaf: Två hyllor att sätta på väggen, svart rullgardin, cd-ställ att hänga på väggen och presenter till jasse som fyller 18 på måndag! kaanooon.
Här kommer en bild på sakerna: (förutom presenterna)



Är dock fortfarande sjuk :/ och ska jobba imonn... inte bra inte bra.
Men får väl hoppas jag blir lite friskare tills dess!


Snart läst ur tredje twilight boken nu... bara en kvar sen! vad jobbigt och tomt det kommer kännas när man inte har bok att läsa sen! ;)
ni som inte lästa twilight, (om jag kunde drömma) och fortsättningen, gör det!
ha det bäst /R

Kommentarer
Postat av: Jasmine

wiie, present! ;D haha..

hoppas du är frisk imon :)<3

2009-01-25 @ 11:45:31
URL: http://enjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0