sommar sommar sommar<3

jag hade tänkt vara lite "duktig" och lägga in gårdagens och dagens bilder men sladden ligger på nedervåningen och orkar just nu inte hämta den  ;P
För övrigt är jag just nu typ fast i Gredeby för dem lagar järnvägen.. fast inte för att jag ska nånstans nu såhär mitt i natten.. men ändå :P

Idag har varit en helt underbar sommardag! kan det inte alltid vara sommar?
först bytte jag däcken på bilen, och sedan bar det av ut till Jordö, till ellen där vi var ett par tjejer som åt frukost (frallor och massor av jordgubbar) och solade o badade :D blev även ett åk på en vattenscooter, skitkul!
Sen har jag och emelie varit duktiga och sprungit och lagat lasagne! heja oss :)

en fin liten bild på emelie från promenaden för nån dag sedan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0