inte min dag!

idag har så inte varit min dag på flera områden! massa saker har gått emot mig!
Jag stressade ihjäl mig imorse för att hinna med en buss, och när jag går ut ser jag: en bil! Daniel hade alltså inte tagit sin bil idag.. (vilket på sätt och vis var positivt för jag fick ju köra bil)
Sen inne i stan hittade jag ingen parkering! körde runt i hela stan typ, och kunde inte parkera på typ torget för hade inga mynt på mig! men då fick jag en snilleblixt att man kunde ju betala med kort i parkeringsautomaten på wachtmeisters parkeringshus så åkte dit. problemet där var bara att mitt kort av nån anledning inte fungerade! "ogiltligt kort"! men sara kom och räddade mig då :D<3

Sen nu ikväll skulle jag ju till emelie och jogga, men då hade jag ingen bil att låna, inga problem tänkte jag, jag tar moppen! MEN, när jag startade den hade jag ingen bensin kvar! min pappa har kört slut på den! :P
Men inte ger jag upp så lätt med joggning, bestämmer mig för att jogga en runda här i Gredebyskogen ;) men vet ni vad, när jag bytt om och ska ge mig ut, vad händer då om inte att det börjar spöregna!! hahaha alltså nån ville att jag inte skulle jogga, men jag trotsade regnet och joggade en runda iaf!

men som sagt, inte min dag alls! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0