Jag har tagit studenten!

och jag vet inte hur jag ska beskriva hur det känns...
har nog inte fattat det än!
Jag kommer aldrig mer sitta i ett klassrum med bf3b, aldrig mer sitta och lyssna på eva-lena eller vilja att lektionen ska ta slut, aldrig mer skratta åt nån kommentar som kommer´från mig själv eller någon annan i klassen! och det känns tomt!

men det känns ju roligt och skönt också, aldrig mer läxor eller prov :P (eller inte på läänge iaf)
och dagen var verkligen helt underbart kanon! Lätt en av den bästa i mitt liv, och roligaste var ju aulan och flaket, och pirren :P tack alla som var med och gjorde dagen så bra, och tack bf3b  för att ni gjort de 3 gymnasieåren och gårdagen till så sjukt underbara!
Lycka till i framtiden och glöm inte bort mig och återträffarna!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0