snart kommer bilder från midsommar m.m... :P

heej idag har jag jobbat och handlat mat
för mina föräldrar åker till isrel imonn.. jo lite avundsjuk är man nog allt


tänkte ta och lägga in bilder från kameran nu på datorn, bl.a. midsommarbilder :P (bättre sent än aldrig ;P ) och sen var jag o emelie ute på promenad igår, min kamera dog ifs ganska fort men fick några bilder iaf, och hoppas att jag får bilder av henne sen, för flummiga blev dem.. haha



två bilder tagna med mobilen från igår :Pinte så vidare bra kvalite men ändå..
hm.. funderar på att se om nån vill hänga med mig på en runda med min bil sen.. men vi får se

Kommentarer
Postat av: Sofie

När kommer bilderna då? :P jag måste snoka lite ;)

2009-07-06 @ 11:53:12
URL: http://banaankontakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0