stressigdag!

ojoj vilket stressdag!
vaknade 10, blev att gå upp direkt för att åka in till stan med mamma, pappa och mormor.
vi kollade på utemöbler som köptes (och som tog alldeles för lång tid enligt mina tidsplaner!) sen fika på utkiken (kan tala om att jag var hungrig eftersom det inte blev nån frukost.. hehe) och sedan mathandling tills måndag på maxi...

skulle ha träffat emelie och handlat studentpresenter och skulle ha städat rummet också men det hann jag inte!

nu gör jag mig iordning för att snart dra in till stan till cissi, och sedan blir det Studentlunch/middag på Nivå! :D
sen utgång också.
Typ det sista vi gör med klassen, eller ja, näst sista! lite sorgligt egentligen, men, KUL SKA VI HA!!!  :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0