As long as we both live

idag hade vi en lektion, halv 12 - 13..
alltså shit vad man stör sig på en viss person! Ska bestämma allt och höras hela tiden! typ halvskriker till ibland och ucsh ja. vi kollade på film idag, om synskador och sen fick vi gå och leda varann när den inte skulle se nåt och tvärtom, ner till caféterian gick vi. haha! såg nog väldigt fult ut men ja:P inte världens mest meningsfulla lektion direkt.. dryygt.

Sen åkte jag och Sara hem till henne där vi hade slö-eftermiddag med varsin bok (likadana, fast min på engelska och hennes på svenska, sista twilightboken) och låg och läste och var inte så sociala med varann. haha. men det var mys :D skönt att inte alltid behöva hitta på nåt att göra :P

När jag tänker efter så har dem inte översatt boken "breaking dawn" så bra... "så länge vi båda andas" heter den nu.. men den borde iaf heta "så länge vi båda lever" eller nåt.. hm
Ibland undrar jag bara hur folk översätter. Är glad att jag läser på engelska nu så man inte missar massa :P





Kommentarer
Postat av: Sara

Meeen. Den ska ju heta så länge vi båda andas. För när de skulle gifta sig sa de ju till prästen att de skulle byta ut "så länge vi båda lever" till "så länge vi båda andas" eftersom han redan är "död" och hon snart också skulle vara det haha.

2009-03-12 @ 16:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0