bitter?!

kollade nyss på studentbloggen och kollade igenom folk som kom med till balen vilket gjorde mig grymt deppig.
för det blir ju ingen bal för min del! :( åh vad jag skulle vilja gå! skiter i om det kostar ärligt talat, för det är det ju värt! men, när man får veta några dagar innan att man inte har nån att gå med så.. vad kan man göra liksom? hm, neee jag är inte bitter, inte alls!

men tänk allt detta att få ta på sig en underbar klänning, sätta upp håret fint och sminka sig snyggt och känna sig snygg för en gångs skull, detta kommer jag gå miste om. och det gör mig lite bitter. bagatell? ja kanske men så är life.

nä nu ska jag sova för det gör ingen nytta av att sitta här och deppa...


Kommentarer
Postat av: Amanda

WOOT?! men kan du itne gå fast att du iten har nån att gå med? :O

2009-03-25 @ 22:59:11
URL: http://starbuckamanda.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0