it´s my life

hej!
igår var det skola och mösshämtining då ju, och mössan blev kanon! :D (fast man passar väl inte jättebra i den men ändå)

sen blev det en lite sväng med Hanna, hittade snygga studentskor! vita, och med en klack! haha, typ första gången för mig;) och enligt mig hög klack.. men enligt hane var den inte så hög ;D haha
sen blev det citygross och mathandlande med hane,julle, phille och Almén och sen till Hästö till Amlén.
På kvällen blev det även svepet och ungdomssamling... de var min fredag, mkt niceig:D hur var din?

nu ska jag packa lite saker och sedan snart åka till Saris och hämta henne för att sedan åka till Eringsboda! tjoohoo! ska bli skojigt :D (btw, PA-faktadelen är typ klar! sara är brabrabra<33)
ha en bra fortsatt helg!


jag i den snygga mössan!
(tycker ärligt talat att det egentligen ser ut som en sjökaptenmössa eller nåt.. haha)


Hanesnyggot!<3


Hanna köpte sin balklänning också!!!! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0