home sweet home

hemma igen från sälen och tillbaka till verkligheten!
 
kom hem igår kväll! sen skola idag så man är lite seg, men men, haft sjukt underbart!
kommer lite bilder sen och lägger även upp lite på rebeckajulas.bilddagboken.se....

dagarna bestod av skidåkning utför och då jag o sara inte var nybörjare fick vi, efter att ha åkt med läraren marie en gång så hon såg hur vi åkte, åka själva :D kanonmysigt! Hanna och Sofie var så duktiga så och lärde sig att åka men hjälp av läraren Jocke som var hur bra som helst på att lära ut! han lärde även mig lite mer avancerad teknik så nu kan jag typ åka snyggare ;D haha
sista dan var det dock även längdskidor och att gå med snöskor som gällde, fast kvällsåkning utför på kvällen :D

bodde med hane, snoffe, aandersson och elin i en stuga och var riktigt mysigt! :) laga mat själva gjorde vi också, eller ja, värmde mat iaf...
och lyckades med en hel del ;D få igång brandalarmet ett antal ggr, bränna popcorn, få en säkring att gå och en hel del anant... hehe
ne, nu ska jag gå och läsa min bok snart som är så spännande nu så jag måste läsa!!






Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha lyckat! XD

Vilken bok läser du? :D



Jag vet de är sååå uncool av mig att ha facebook -.-'men några fin abilder finns där ju hehe XD

2009-03-09 @ 19:30:39
URL: http://starbuckamanda.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0