just my day

tjotjena
idag var det sovmorgon till kvart i ett för vår engelska lärare är i ryssland! skönt värre!
svenska först, och vilket liv det vart om specialdagen på torsdag! och åh vad jag inte vet vad jag ska prata om på nationella! hjälp!!
efter det eva-lena och det blir bara värre o värre! *suck* men, bara 3 månader kvar nu ju typ! helt sjukt!

efter skolan gick jag med sara och fotade lite :D mys!  och sen juniorpass för att fota ännu mer efter, solnedgång över stan, überfint! får se om det blir fina bilder när jag lagt in dem... :D
imonn ska jag hänga med hane när hon ska prova balklänning :D åh vad jag också vill gå!! men ingen som vill gå med mig så ja :( får överleva ändå på nåt vis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0