pictures of Sälen

här kommer lite sälen bilder :D


Nästan hela gänget som var med :D


haha, lärarna som var med är ju så sköna...

"jag har en telefon som går upp till Guds hus,
och när man ringer på så svarar man såhär:
hallå hallå hallå, vad är det som står på
är det frälsningsarmeén som knackar på?
jag är såå lyyycklig jag är såå lyyycklig....."


oh sådanna snyggingar vi var va ;D


Sara och jag på toppen! :D


Jag hanna och sara utanför stugan vi bodde i :)


Denna bilden får bli den sista för tillfället... jag råkade trilla när jag stod stilla på nåt sätt, hehe. vet inte hur jag lyckades ;D

bilderna är från Sara, sofie och en annan bf.elev :D
 (min kamera funkar inte!)
och btw, håll tummarna med mig att jag får tillräckligt med lön på fredag så jag kan köpa min efterlängtade kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0