soshohopopahohlolicoc

tjotjena
idag försov jag mig, vaknade 10 och lektionen börjar halv 10! Fy på mig ;)
åkte in till stan för att möta upp Hane och blev sen fika med henne :D nicebice vare!

sen skola, jag och hanna har kommit på världens bästa idé till mitt "föredrag" på svenska nationella! hihi, kommer bli så himla bra! :D vi ska ha en bild och en text som ska vara kopplade till det vi pratar om och bilden ska jag då ta själv och hanna och hennes syster kommer vara modeller ;D hihi
Sen var det juniorpass och efter det Bio! en shoppaholics bekännelse såg vi, sjukt roligt och bra! haha skrattade ihjäl mig ett par ggr, absolut sevärd film! (tjejfilm)


nu ska jag göra lite pluggande, ha det niiice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0