tired oh so tired

hej hopp.
idag har jag varit helt sjukt trött! Men helgen har varit kanon :D
Vi åkte då ut till eringsboda till Julles stuga igår vid halv 4 tiden och började elda och så, för fy sketan vad kallt det var i början!! kallare inne än ute!
Sen gick kvällen och jag hade sjukt skoj! God mat, singstar, dansande, och härliga människor :D
Vi åkte till brunnen men där var det dött så istället för att betala 150 kronor för att gå in där det inte var några människor typ så åkte vi tillbaka till stugan igen. haha
bilder kommer...


Men blev inte så mkt sömn, 2-3 timmar typ, så har sovit hela eftermiddagen!
Nu har jag precis suttit med nationella svenska prov.. men går ändå ganska bra tror jag :)


nu måste jag sova för är fortfarande trött!
imonn blir det krematoriumet (stavning?) och sedan "fotosession" med hane och hennes syster ;D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0