today´s a good day

idag var ju som sagt en specialdag och svenskaläraren och eva-lena hade kallat in oss, första gången på 3 år.
Svenskan gjordes inte ett dugg på! bestämde vad jag skulle prata om på np och det var allt. Eva-lenas lektion, tror ni vi gjorde nån nytta där? ÅHNEJ! vi såg på en tjugo minuters lång film om tinnitus som man redan kan vad det är och sedan fick vi lyssna på henne när hon sa samma saker som igår och babblade om hennes liv, IGEN!!!
Meningslös skol-dag helt enkelt! tänk, jag kunde legat hemma och sovit istället! men nej nej.

vår svenska lektion.. girlfight mellan Sofie och Hane..(fick bara med när Hane slåss, haha!)
flumm på hög nivå detta! ni är underbara!<3


blev iaf P.A arbete med sara efter detta :D vi måste verkligen lägga på ett kol :O men nu så är vi igång!!
Våfflor gjorde vi och åt så jag mådde illa ;) mums*
och lite kort blev det med..



      





Nu ska jag gå och göra Tacopaj :D ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0