trouble is a friend oh oh

då var man tillbaka till vanliga dagar igen.. skola idag med dryg håltimma. men blev ätande på caspiens vilket inte var fel :D
min bror är i växjö (växsjö?) tills fredag så jag får låna hans bil tills dess :D kanon! bortskämd lär man bli ;)

Balanmälningarna var inatt... men har ingen att gå med så blir inget för min del :(  tråktråk.
Men studenten närmar sig nu! yaay! lite läskigt men sååå underbart ju! men först alla dessa np-prov! svenskan ser jag inte alls fram emot, dem ska ju komplicera allt så himla mkt! hm...

nåja, här kommer en bra låt jag hörde idag, videon är mysko
(alltid nåt. hehe) men ja..
Lenka - Trouble is a friend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0