what are you fighting for?

tjo.
idag var tänk att jag skulle bara slappa och göra lite läxa (ja, tro det eller ej men jag har läxa!)
men blev att jobba 16-20. och fy sketan vad jobbigt det var! idag var en sån dag då jag hatar mitt jobb. Skit mkt folk, typ ALLT var slut! påsarna maten ska läggas i var slut så fick läggas i stora påsar, haha. och allt tog verkligen lång tid idag, fattar inte varför men allt tog verkligen allt för lång tid! nåja, får tänka på pengarna som vanligt :P
men vi har faktiskt slutat med själva boxarna till maxboxen! skönt för oss som jobbar! men tråkigt för alla  barn;)
btw så hörde jag att en till fått sparken... så undra vem som kommer börja istället nu då.. 

nu måste jag göra skolarbete, religion hemprov ska vara klart imonn.. har rebecka gjort den än? neeej! skärpning på mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0