huvudvärk

idag är jag sjuk!
huvudet känns som det ska sprängas och är typ sådär hängig och trött.. men har tagit ipren nu på kvällen så jag kan göra nåt iaf.. slöa blev alltså idag. sov mellan 14-16!!! när jag kunde legat och solat :O men solade lite iaf :)
har kört nya bilen också, (mamma och pappa har köpt ny bil), shit vad nervöst det var! tänk att krocka med en splittrans ny bil som är föräldrarnas! haha, fyanimig! men gick bra ;D

igår blev det utgån, trots att jag sa till mig själv att jag skulle ta det lugnt :P
grillning och sen en runda till stan då alltså, mkt trevlig :D
 fast playar var inte så kul, (bartömning för dem stänger) och shit vad folk! folk är helt galna och snåla ibland alltså! så vi stack därifrån ganska snabbt :P

nu är det nästan bara 1 vecka kvar!! iiihhh

Kommentarer
Postat av: Bettan

Snygg bild!

2009-06-02 @ 21:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0