inga GB!

ett tag sen jag skrev...

Tranås var kuligt, blev en del bilder, fast mest på typ naturbilder ;)

Lilla lilly gosade jag med en hel del, 2 månader gammal, myys! :D
och oj vad jag bar och högg söönder stolar och bord och kämpade ;D
lördag och idag har jag jobbat, igår var sjukt mkt folk och jag ´ville seriöst slå till nån ett tag! värsta på länge! var en man kort också för en som skulle jobbat kom aldrig!!!!!!
idag gick det mkt bättre :D och fick stå vid grillen, slapp räkna kassa! underbart :P

Nu ska jag iväg till Jasse, hon väntar nog nu:P

VET NI VAD!
mitt minne på hårddisken är typ slut!!
kan inte lägga in några bilder från kameran :O p a n i k !

men har hunnit lägga upp lite tranåsbilder iaf..

"stora" tranås ;D mer bilder kommer... måste skynda mig nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0