klassfest

ja igår var det då klassfest.
kalaskul! ni är bra tjejor!<3 och kan ju meddela att man nu kan lite av studentsången.. haha :D
började då hos cissi i annebo och sedan blev det utgång, dock blev det ganska mkt splittring i slutet, men, det tar vi igen på fredag för då är det MÖSSPÅTAGNING ju! tack för en bra kväll iaf! :D
  


(bilder icke tagna av mig utan snodda av klasskompisar (hoppas det var okej?:P))

Idag blev det jobb 10-17 trots att man kom i säng väldigt sent och det var verkligen till att TVINGA sig upp imorse! haha, och inte blev man piggare, i vissa lägen gjorde jag nog mer onytta än nytta ;D ne, kanske inte, men trött var jag. Trodde till och med att en 100:lapp var en 1000:lapp en gång! hehe:P
Men nu är jag tröttare än vad jag varit på länger, tuff helg har det varit, så nu ska jag lägga mig (tro det eller ej men jag ska lägga mig vid nio!)
blev långt inlägg nu.. nåja, imonn blir det ullared! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0