onsdag

jag måste säga att mitt liv är helt underbart just nu! i´m feeling good!
senaste dagarna har jag umgåtts med mina favvotjejer, sjukt kul, ni är bäst!
Studenten börjar verkligen närma sig med stormsteg, sjukt kul men oj så läskigt! Jag ska banne míg se till att njuta av sista tiden nu också och ta vara på alla härliga stunder :D


Mösspåtaging på fredag, 2 DAGAR! sinnessjukt ;)
och imonn ska våran klass vara utklädda till rocktema.. haha! (btw, nån som har ett nitskärp att låna ut imonn??!)
Ne, nu måste jag göra mig klar, har jobb som väntar... dock bara 3 timmar så det ska nog gå bra :D

tror jag laddar upp nån bildbom nu snart.. tagit bilder både igår och idag, och ullared har jag också bilder ifrån (som var kalasresa!) men hejsvejs sålänge :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0