student på G!!!

idag blev det skola, "raggarunda" på staon, mosiga stuvade makaroner och glass...
nyss kommit hem från juniorpass och ska snart in i ducshen och sen lägga in bilder på datorn från igår tänkte jag...

Vet ni vad!
Det är sjukt nära till studenten nu! läskigt men så sjukt skoj! :D
Inte alls mkt kvar. Och en väldigt kul sak idag var att jag fick vg+ på NP-uppsatsen som jag verkligen trodde att jag fått IG, högst G på! Hur underbart glad blir man inte då?
Nåja, student var det ja :) Mina veckor ser typ ut såhär framöver:

 6/5 - Ledig (lämna ismaskinen på sjukhuset! :D)
 7/5 - Ledig
 9/5 - Klassfest (och lite spex kanske, men sscchh)
 11/5 - ULLARED!!!! :D:D:D:D
 12/5 - Specialdag?
 14/5 - Rocktema i klassen ;)
 15/5 - mösspåtagning!
 19/5 - ledig
 21/5 - ledig
 22/5 - ledig
 29/5 - Balen

 2/6 - Till fröken Eva-Lena
 6/6 -  Nivå med klassen :D
 7/6 -  Fixa flak/lastbilen hos Josse
 8/6 -  STUDENTEN! :D

Ja, inte möe kvar och ojoj vad sjukt kul det ska bli!!
BF3B TJALALALALA


Kommentarer
Postat av: Sara

haha. Har du tagit min planering? ;)

2009-05-05 @ 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0