f&S

jag kan knappt gå idag!
mina vader typ dödar mig. hahaa. har sån träningsvärk i dem att de typ viker sig ibland när jag ska gå. HAHA.

det var inspirationsdag igår på friskis. det innebar 3 träningspass för min del. step, aerobics och dans. KANONkul! men då jag inte tränat på ett tag har jag som sagt liite ont idag :P
på kvällen blev det också fest, buffé och fin dukat i blå salen och disco med dj i gröna salen ;) haha. en runda till playbar blev det också. trevlig dag med andra ord :)

nu ska familjen snart äta farsdag fika hos min bror sen får vi se vad som händer...


Kommentarer
Postat av: Sara

Varför var jag en torsk? :P

2009-11-08 @ 16:31:32
URL: http://saraelisabethandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0