ge mig sommar igen tack!



två bilder från en fotorunda med hanna i sommras, längtar tillbaka<3
ni kan ju försöka gissa vem som tagit vilken;) står hannaS på dem för jag "snodde" dem från hennes blogg. mohaha

Tog mig en powernap innan mellan 7-8 halv 9, sååå skönt! kollade på tv och sen helt plötsligt var det ett annat program.. haha:P imorgon har jag inget planerat, får se vad som händer. hoppas på fint väder iaf :)
förövrigt är facebook segt och konstigt, går typ inte att ladda upp bilder... haha nu vet ni det också om ni inte märkt det^^ puss


Kommentarer
Postat av: Tiara

Men du e ju knäpp x3 Det är ju nu man börjar längta till JULEN!! x)

2009-11-20 @ 12:04:18
URL: http://tiiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0