who knew


homehome. nu är jag ledig en hel vecka igen... men funderar på att jag skulle kunna jobba lunchen på fredag, dem behöver någon då och jag har inget annat planerat ändå:P på lördag åker jag och mamma till tranås:D hälsa på kusinerna och den lilla, och kanske ska se på new moon! :D (Tranås är inte så stor stad så biljetterna skulle visst släppas imorgon där? så det finns tydligen platser. tihi)

imorgon ska jag ÄNTLIGEN skicka alla papper till sts är det tänk. och kanske blir det en promenad med Zara och Tanja från jobbet, oväntat javisst, men skulle kunna vara trevligt att träffa dem utan all stress och jobb.
thats all i have to say. goodnight.puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Shit, vad har hänt? :P

2009-11-18 @ 16:01:44
URL: http://saraelisabethandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0