you change your mind like a girl changes clothes


"idol" Tove . Hot N cold.
såå bra version:) heja tove! haha. (att låten sen ger minnen och att jag forfarande tänker på en viss person är en annan sak)

Hemma igen. bilresan hem var seg, mamma fick ta över en liten stund, trots skadad fot, för mina ögonlock var svåra att hålla uppe. så trött var jag ;) men helgen har varit bra. :)
nya srumpbyxor (typ blommönster på eller nåt lite spetsaktiga..) och nya vantar inhandlade:D
nu har jag två lediga dagar till framför mig innan det kommer en pariod då jag kommer jobba typ 6 dagar i veckan. uschfy. neej, sängedags snart för är trötttrötttrött. 

sötaste lilly. dock brusig bild, ljuset var inte så bra så fick ha hög ISO.

böh

kusin elin och jag.;P

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha! Kul låt det där.

2009-11-23 @ 16:34:55
URL: http://saraelisabethandersson.blogg.se/
Postat av: rebecka

haha ja^^ stämde ju in så sjukt bra då också;P

2009-11-23 @ 19:56:35
URL: http://rebeckajulas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0