Det förenade kungadömet (enligt vår GPS heter det så! HAHA)





I´m in England, and it´s great.
Sitter i hotellrummet nu, som jag delar med mamma och pappa.
resan hit var inte den roligaste. 50 mils bilresa till danmark, 18 timmars båtresa (som gungade väldigt mkt!) och sedan 50mils bilresa genom England, med mamma, pappa och mormor. lite frustrerande ibland kan jag tala om :P
Men väl här är det kanon! vädret har varit hyfsat (regnade endast på morgonen! :D yay) och England är så fint! Vi har varit på utflykt idag, och mer om det kommer när jag är hemma.
Nej, nu ska jag se på Grey´s nya avsnitt och sen sova. upp tidigt imorgon... och förresten, älska hotellfrukost!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0