en liten lista...

Höger- eller vänsterhänt: vänster
♥ Humör just nu: uttråkad till tusen :P
♥ Favoritgodis: hm..guldnougat?
♥ Kläder just nu: tights(som ser ut som strumpbyxor..) och tröja
♥ Musik just nu: tja det kan ni ju gissa.. (kolla inlägget under. haha)
♥ Sommarplaner: ojoj, långt dit! hoppas på att vara i USA då! :D
♥ Hur många kuddar sover du med: en
♥ Spelar du något instrument: ne.. men har spelat fiol :P
♥ Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
♥ Bio eller promenad: både och tror jag, fast är det en kanonfilm så bio. lite lite mer bio kanske
♥ Är du kittlig: nje. lite
♥ Snarkar du: nee? snusar lite har jag hört.. (nej inte snus som "knarket" haha)
♥ Stjärntecken: lejon
♥ Äckligaste insekten: räknas orm? annars blir det nog spindel..
♥ Vad vill du jobba som: vet inte riktigt
♥ Stökigt eller välstädat: mittimellan? men enligt vissa bör jag kanske svara stökigt.. hehe
♥ Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungee jump?: kanske
♥ Vad gör du om du får hicka?: hoppas på att det ska gå över och försöker att inte låta ;)
♥ Vad längtar du efter mest just nu?: varmt väder!

Nu ska jag se på twilight, var längesen sist. Varm choklad med grädde får det bli till det också.
imonn ska jag upp värsta tidigt, klockan 8! haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0