ko-uppsats?


HAHA, alltså va?
Detta måste väl vara skämt? jag menar.., "kon har sju sidor. Den översta sidan, den nedersta sidan, den främre sidan, den bakre sidan, den ena sidan, den andra sidan och den invändiga sidan." "kon har två hål fram i huvudet, dem kalas ögonen" 
Det kan väl ändå inte finnas en SÅ korkad mellanstadie elev? nej, detta måste vara nån form av ett skämt. eller?

förresten så var det riktigt härlig jobbdag idag. Jag och josse styrde stället ett tag ;) haha. Nu är jag ledig ett tag igen. nice :D

Kommentarer
Postat av: Tiara

Haha jag har hört den många gånger innan, men den är alltid lika rolig x)

2009-10-06 @ 21:13:24
URL: http://tiiara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0