lite lite närmare!


Nu, damer och herrar, har jag betalat in "startavgifet" (på ca:2000 kr) till STS.
vilket betyder att dem antagligen kommer kontakta mig nu snart och boka möte med mig. alltså, jag är ett steg närmare...!
imorgon ska jag:
*ringa och boka läkartid för att skaffa läkarintyg.
*skriva lite (mkt) på mitt personliga brev.
*åka och hämta barnreferensen som jag lämnade på hästö!
*ordna lite bilder, på mig, på mig med barn.
och detta innan jag börjar jobba vid 4-tiden... men nu är jag på G! vill bara komma iväg nununu! :D

and now i kind of can´t change my mind! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Wow, äntligen händer det något! ;) Jag hjälper dig gärna att välja familj ;) Haha

2009-10-05 @ 13:27:22
Postat av: rebecka

hahaha, ja äntligen! :D (vaddå, nej men jag är väl inte seg?)du får gärna hjälpa mig med det :D<3

2009-10-05 @ 14:10:19
Postat av: Sara

Vilken land är det du ska till???

2009-11-25 @ 14:11:37
URL: http://unbelievablegrogeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0