full rulle

oja, det kommer minst sagt vara full rulle för min del idag! Har en hel massa jag ska hinna med, en del kul och en del mindre kul.
mitt schema idag:
*vårdcentralen 09.20
*tandläkaren 11.20
*träffa Hanna, äta taih? och fota :D
*MÅSTE göra klart friskispasset! (har tillgång till sal på friskis fram till 16.15...så typ innan dess!)
*klockan 18 börjar svepet (joy) och sedan ungdomssamling?
javisst ja, måste hitta en värd till mitt pass också till hälften av gångerna... intresserad? Sköta musik och så på familjeleken? hör av dig då ;) (det blir två lördagar först, ledig två, värda två o.s.v. och som "lön" får man träna gratis.) oj, nu måste jag skynda mig!
see ya och wish me luck! ;)



svartvitt eller färg? bild på emelie tagen för inte så länge sen :D


Kommentarer
Postat av: Hane

Jag tycker den med färg var bäst för den svartvita gör att hon försvinner lite i bakgrunden :)

2009-09-04 @ 10:40:16
URL: http://lullabud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0