Friendship is worth fighting for


Jag lever. Jag mår kalas. Jag jobbar på. Jag upptäcker nya saker. Jag trivs. Jag blir mer o mer kär i Seattle. Jag har bästa värd-familjen. Jag har underbara Värd-barn, som kommer bli himla svårt att lämna. Jag har varit iväg i 4 månader nu! Jag älskar att kolla på Grey´s, särskilt mkt att kunna känna igen mig och säga: där bor jag. Jag saknar min familj. Jag saknar mina vänner. Jag saknar Sverige, och Karlskrona. Men jag kommer hem, om 8 månader. Jag har firat min första jul hemmifrån. Jag överlevde;). Jag kan inte baka lussekatter, alls. Jag babblar en massa nu, vilket är ett tecken på att jag borde sova.

Snart är det 2011, hur crazy är det?

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Vad ska du göra idag då ?



» Följa varandra via blogl♥vin?

2011-03-13 @ 15:25:26
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0