time goes by so slowly for those who wait

kom hem från jobbet nyss. varit peppad idag, faktiskt. Dock så tycker jag Max borde inse det här med personal och timmar, att det skulle löna sig att vara fler. Visst, det skulle säkert förlora lite timmar/pengar ett tag, men då det skulle gå fortare skulle vi kanske få fler gäster och på så sätt vinna tillbaka detta. Men nej, istället får vi personal slita som djur och vara endast 2 på kvällen. neaj, snart strejkar jag;) (fast kanske inte. för det skulle nog inte hjälpa så mkt, mest jag som förlorar på det. haha)

nåja. hoppas ni haft en bra söndag, en bra alla <3 dag.
har jag märkt nåt spec? nix. överskattat? lite. om det beror på att man inte har nån att fira med vet jag inte.. maybe.
är det överskattat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0