2009

här kommer en årsresumé genom bilder, det har faktsiskt varit ett grymt år och jag är så glad för det och för alla underbara minnen. om jag utvecklats nåt? tja, ni får själva avgöra det:)


Tog Körkort! En av dem bästa dagarna i mitt liv tror jag..., Åkte skridskor och hade roliga dagar med sara och mina tjejor. Jasse fyllde 18 :D
Gick på fotorundor med Hane, skolan rullade på och jag hade lika kul varje dag (om man räknar bort läxor och prov.) Jobbade lite men inte allför mkt då det var lugna puckar på jobbet;)

Köpte min kamera!! Blivit många bilder sen dess. Var i sälen och åkte skidor med skolan, med mina tjejor och vi lyckades ju med en del och sjukt kul resa! Fick ett kusinbarn, världens sötaste. Nationella prov i skolan var i full gång, bilden längst upp till höger var till svenskan:)

Sommaren närmar sig, tjejkvällar hade vi några och dem glömmer jag aldrig. Badade för första gången detta året, kallt:P jag och hanna hade en väldigt lyckad fotosession på ben;)

Underbara maj, så många kanondagar, inte mkt i skolan, fast håltimmarna var dryga ibland:P Projektarbetet blev klart: ny ismaskin till sjukhuset! Balen var och jag hade sådan ångest att jag inte fick gå:P Åkte till ullared ännu en gång och blev lika lyckat som alltid:P

STUDENT! bästa dagen ever. sådan lycka och känslosam dag, helt sjukt. BF3B, bästa klassen splittrades och vi fick sommarlov för alltid. Midsommar firades med sara hos adam, supertrevligt. var på nyhem för första gången och njöt av sommaren.

Fyllde 19 år:D var på öland 2 ggr, en gång med sara och sofie och en gång med emelie. Fotade massa och solade och gjorde sånt man gör på sommaren;P Suss och simon gifte sig. jag var i göteborg (inte sthlm HAHA) med jasse:D

Var ledare på barnläger på saltö, Kusinbarnet döptes, lilly:D Fotade massa denna månaden också (eller ja, i alla månader sen jag köpte kameran. hehe). Jasse och jag blev utskällda av bonden för att ha varit på hans vetefält. uupps.

var på den Bästa och deffinitivt den mest händelserikaste resan ever. åh, vilken vecka<3 hade fotosession med emelie och fick ett par riktigt bra bilder:D hade många fotorundor och lärde mig mer o mer om inställningar:)

Var i England med föräldrarna, mysigt och nostalgaldiskt, kul att köra på fel vägsida också;) Tog inte lika mkt kort denna månad, men ändå många. att hitta tider då både jag, sara hanna och sofie kunde träffas var inte lätt.
Sara flyttade till växjö och från dess blev det inte så ofta jag träffade henne. (om man jämför från innan då vi sågs flera ggr i veckan)

Ja, november knallade på. jobbade en hel del, var i tranås hos kusinerna som flyttat:) Fotade och umgicks en hel del med Lollo:D snackades (bl.a.) en del jobbsnack. haha;)

Julen kom. Firade jul hemma med familj och mormor. började fota och lära mig RAW, märkte hur mkt mer man kude redigera och hur bättre bilder man kunde få då. var dock ganska deppig denna månad, iaf på slutet. Men fotade gjorde jag`:)

Ojojoj, detta är nog mitt längsta inlägg någonsin. haha. har du orkat läsa? Grattis:D
Nu vet du hur mitt år varit, fast allt är inte med. men en hel del!

Puss på alla som gjort mitt år så grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0