Död mus-begravning

En vecka som dagisfröken är gjord. Har hoppat runt på olika dagis men det har gått bra ändå. Är förvånad över hur lätt det gått att komma ihåg barnens namn på en dag! måste vara genom att ha driven på max så många ggr;)

Nåja. Idag var jag med om begravning, ja, en mus-begravning;)
Barnen hittade en död mus på gården och var nära på att klappa den! "åh så söt, stackars mus" satt dem, Och hur reagerade fröken Rebecka? "åh neeeej fy vad äcklig!" ;) ne, så sa jag inte, men tänkte! och där skulle jag som inte klarar av döda möss hjälpa barnen ha en "begravning" för den, lyfta den med en spade och lägga den i en grop.
Jag trodde jag skulle smälla av;) HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0