en liten båt

klockan är mitt i natten, kom "nyss" hem från kyrkan, hängt där i kväll efter att ha jobbat hela dagen.
Dagen har för övrigt varit kanon, mkt skratt kan jag meddela.

Hade "en liten båt blir ofta våt, om magen när det stänker" på huvudet idag! haha. detta gjorde att vi gått och disskuterat olika barnprogram som gick när vi var små. och jag måste säga, det var bättre förr!;)
vem minns inte trasdockorna? eller varför inte: bumbibjörnarna, bamse, rädda joppe - död eller levande, brumbrum, björnes magasin, kalles klätterträd och MÅÅNGA mer!? sentimental?
naejdå inte alls. Och när vi ändå håller på, vet ni vilken film jag älskade?


Baby på vift! HAHA. någon annan som brukade se denna? eller var jag allmänt konstig som liten?;)
när ungen åker genom rulldörren är typ bäst. dålig humor har jag, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0